Brev:
MME: Må jeg bruge både færdigblandet og pulver?
25. juli 2009
Alder:
3 mdr.
MME: Må jeg bruge både færdigblandet og pulver?
Hej Helen
Endnu et spørgsmål fra mig :-)
Jeg er begyndt at give min søn færdigblandet MME (NAN1 i små kartoner). Hans mave er ok, men da det stadig er meget nyt anbefalede min SP mig at give ham et par brikker NAN1 HA hvis hans mave blev træg.
Jeg kan dog ikke finde NAN1 HA som færdigblandet, men kun som pulver. Vil det derfor være ok at give ham det færdigblandede og en gang imellem supplere med pulveret hvis hans mave går i stå? Eller er det ikke så smart da det så vil være to forskellige MME former hans mave skal fordøje hvis den i forvejen er træg?
Når han bliver 4 måneder (om små 2 uger) havde jeg tænkt mig så småt at starte op med lidt grød, men bør jeg vente lidt længere med det nu når han lige er startet på MME så det ikke bliver for meget for hans mave?
På forhånd tak
Rikke
PS fantastisk med din brevkasse, det er skønt at kunne læse andres breve samt skrive direkte til dig!